tiistai 13. toukokuuta 2014

Tuuli Maria Giveaway! Thank you☆

Mitä tässä nyt sanoisi... Olen liikuttunut! Ihan oikeasti, on suuri kunnia minulle saada blogiini näin paljon lukijoita. Se on iso juttu minulle, en koskaan arvannut että voisin saada blogiini ikinä yli 150 lukijaa. Jokainen lukija on minulle tärkeä, oli niitä sitten minkä verran tahansa, mutta totta kai se hivelee kun huomaa että blogi on sen verran kiintoisa että peräti 177 ihmistä on kiinnostuneita seuraamaan mitä minulle kuuluu ja miltä olen milloinkin näyttänyt. Alussa suunnittelin järjestäväni Giveawayn vasta 200 lukijan kohdalla. Kuka tietää pääsenkö koskaan tuollaisiin lukijamääriin ja olen niin iloinen jo nyt näitä lukijoista jotka minulla on, että haluan muistaa teitä jo nyt. 

What can I say now... I'm so glad! Really, I never believed that I could get over 150 readers to my blog. It is big thing for me! It is lovely to notice how many persons are interested in my life and want to see pictures of my outfits and so on. First I planned I will keep this giveaway when I have 200 readers, but you never know will I ever have so many readers, and I am so happy right now. So, I want to remember you with thing like this now!

Palkinnot giveawayssä ovat:
Rilakkuma-shortsit
Monster High Meikkejä:
huulikiiltoja,
2 kpl kynsilakkoja,
3 kpl kajaaleja,
huulirasva
Kuinka osallistua? Sinun täytyy
1. Olla blogini JULKINEN lukija
2. Jätä kommenttiboksiin spostiosoitteesi
JOS HALUAT MUKAAN ARVONTAAN 2 LIPULLA:
1. Jaa ylin kuva blogissasi, ja laita kommenttiboksiin linkki postaukseesi.

The prizes in this giveaway are:
Rilakkuma-shorts
Monster High makeups:
lipglosses,
2 nailpolishes,
3 eyeliners
lip balm
How to apply? You have to
1. Be public reader of my blog
2. Leave your email address on comment box
IF YOU WANT TO JOIN WITH 2 TICKETS:
1.Share the top photo on your blog and write that link on that blogpost on comment box.

Onnea arvontaan! Voittaja ratkeaa kuun lopussa (30.5.) 

25 kommenttia:

  1. sonikkuh (at) luukku (piste) com

    VastaaPoista
  2. Lukija olen ja ihastunut täysin sun blogiin <3
    tässä linkki mun jakamaan sisältöön :) : http://frankiesavage.blogspot.fi/2014/05/tuuli-marias-giveaway.html

    VastaaPoista
  3. Olen lukija :> Sähköposti on annieveliina.paavola@gmail.com
    Ja toisen arvan haaliakseni, osoite postaukseen jossa jaoin tämän giveawayn: http://peilini-takana.blogspot.fi/2014/05/tuuli-maria-giveaway.html

    VastaaPoista
  4. Osallistun! ^^
    kikigabriellachan@gmail.com

    VastaaPoista
  5. salla.mikkonen@hotmail.com
    Onnittelut söpö!

    VastaaPoista
  6. Oon lukijana. Sähköposti on hennakainulainen12@gmail.com
    Ja toisen arvan saadakseni, http://maastoillen.blogspot.fi/2014/05/201-arvonnan-mainostusta-ja-kuvia.html
    Ihania tuotteita! ♥

    VastaaPoista
  7. Olen lukija ;) karajishi96@gmail.com ja tuossa vielä tuo linkki: http://pequenosonador.blogspot.fi/2014/05/tuuli-marian-giveaway.html

    VastaaPoista
  8. Onnittelut! ^^
    minnespinne@hotmail.com

    VastaaPoista
  9. Onnea! :3 Nuo pöksyt ois kyllä aivan ihana saada. >w<
    milla.myy@gmail.com

    VastaaPoista
  10. Oi, onnittelut !!
    idamicaela@hotmail.com

    VastaaPoista
  11. pitäähän sitä osallistua XD onnee sulle lukijoista! ja kännykällä oon ni en jaksa kirjautuu bloggeriin, mutta se sähköposti oli meri.karppanen@hotmail.fi (fi. ei com. :D)

    VastaaPoista
  12. Mitkä ihanat sortsit! <3 :D irisanniina@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Lähden mukaan yhdellä arvalla! :D
    Janica.spreadyourwings.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. Mun sähköposti on caanmase@gmail.com
    Oon nyt lukija ja tossa alhaalla on se jaettu kuva osoite!
    http://pikkukissapistoksissa.blogspot.fi/2014/05/osallistumaan.html

    VastaaPoista
  15. I want to join!~ <3

    my mail: darkrosestar@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. lukija.
    mariestrange(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  17. Osallistun :3
    mirajanella(a)gmail.com

    VastaaPoista
  18. Oi osallistun~ ^^
    satu96@hotmail.com

    VastaaPoista
  19. junkaneito.blogspot.com
    :)
    lukija olen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniimpä nii, pistin sitte blogin osotteen :D junkaneito@gmail.com on sähköposti :)

      Poista
  20. 200. lukija ilmoittautuu eli nyt on sekin raja saavutettu :D
    Mielenkiintoinen blogi ja ensimmäisenä kiinnitti huomioni tuo Tee- postaus, luen sen paremmin paremmalla ajalla (btw. tilaamasi mekko EMP:ltä on ihana, itsekin kiinnitin siihen huomiota kun kuvastoa selasin).

    s-posti on: minna_kurki@suomi24.fi

    VastaaPoista