lauantai 31. tammikuuta 2015

I'm all about makeup now: Etude House☆

Hellou jälleen! Nyt saatte sitten näitä meikkiaiheisia postauksia oikein olan takaa. Älkää huoliko, kyllä minä jostain ihan oikeastakin asiasta aion bloggailla taas, mutta en vain malttanut olla postaamatta näistä ihanuuksista jotka postissa minulle tuli tässä pari päivää sitten. 

Kyseessä siis on joululahja, joka tuli nyt näin tammikuun lopulla minulle. Mutta mukavaahan tämä on että lahjoja tulee ripotellen, olenhan pieni materialisti ja myönnän sen. Tämä paketti siis tuli ihanaiselta Sallilta. Salli on oikea koreameikkiekspertti, ja muutenkin tietää asioista enemmän kuin minä. En osannut kuvitellakaan että olisin saanut häneltä lahjaksi Etude Housea *0* Paketista paljastui myös tekoripsiä ja übersöpöt sukat sekä näytepakkauksia. Olin oikein otettu lahjasta, kiitos Salli <3
Eipä tästä voi paljon meikit söpömmäksi muuttua. Pakkaukset olivat niin suloisia ja taas iskee raaskimisongelma: Eihän tuota poskipunasutia nyt voi sotkea D: Olen kyllä nyt aivan hurahtanut meikkeihin ja tuntuu siltä että uusien vaatteiden sijaan alan sijoittamaan kunnon meikkivaraston hankkimiseen. Oh noes ei kai sitä auta kun armotta lähetellä kesätyöhakemuksia että kykenen rahoittamaan nämä kalliit harrastukseni >_>

8 kommenttia:

  1. Iiih, eikä! Miten voi olla noin söpöjä meikkijuttuja!? ;___;

    VastaaPoista
  2. Multa löytyy toi sama candy stick (tosi hyvä) ja kans toi cookie blusher, mut eri sävyssä muistaaksenixD Etudella on niin suloisia juttuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tosi suloisia on! En oo testimään päässy poskipunaa viel, mut toi huulijuttu on kyl tosi kiva, oon tykänny :) TUoksuuki nii ihanalta <3

      Poista
  3. Don't worry my darling, noita Etude Housen pörrötöpöttimiä saa ostaa myös erikseen jos ainoan uhraaminen hirvittää! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha nice, seuraavan kerran kun tilaat voisin puskee mukaa :D

      Poista
  4. Ja hei, parhaiten meikit levittyy siveltimillä enivei. ;3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pitäs ostaa varmaa ebaystä lisää sivellinasioita :3

      Poista