tiistai 12. tammikuuta 2016

ARVONTA: Cute cosmetics!☆

Minulla oli tosi vahva ajatus siitä, että olisin joulun kunniaksi tehnyt joululahja-arvonnan teille rakkaille lukijoilleni. Kuitenkin ihan viimemetreillä tajusin, että mitä sitä suotta ennen joulua arvontaa järkkäämään; Ihmiset kuitenkin kierii materiassa joulunaikoihin, shoppaa itse aleista ja lisäksi posti kulkee miten sattuu ja sitten itselläkin on kiireitä, joten sain uuden idean, joka ainakin omasta mielestäni on parempi; Tuliaisia teillekin Japanista! Japanissahan on kaikkea hurjan söpöä, kivaa, käytännöllistä ja hyvää. Shoppailin itse paljon kaikenlaista, koska saatavuus on Japanin ulkopuolella heikkoa, ja ne mitä saa niin niistä joutuu pulittamaan suolaiset toimituskulut, vaikkakin kyseessä olisi pienet ja kevyet kosmetiikkatuotteet.
Nappasin matkaan sitten erilaisia suloisia, käteviä ja kivoja juttuja, joita varmasti usea meistä käyttää tai käyttäisi jos olisi. Myönnän menneeni osan kohdalla vähän pakkauksen ulkonäön mukaan, olen sellainen esteetikko että mitä söpömpi paketti sitä enemmän se minuun vetoaa, ja niinhän sitä tosiaan kävi useaan otteeseen reissun aikana. 
 Arvonnan säännöt:
~ Jätä kommenttiboksiin oma sähköpostiosoitteesi
~ Ei-lukijoille yksi arpa, ja lukijoille kolme. Kertokaa ihmeessä oletteko lukijoita vai ette :)
~ Arvonnan voittaja selviää 22.1. ja hänelle ilmoitetaan sähköpostitse
Paketissa siis tulee "hair turban", eli otsanauha jolla saa meikkauksen ajaksi kätevästi nostettua hiukset pois edestä, musta eyeliner, tummanruskea kulmakynä, nose highlight powder, poskipuna sekä supersöpö stylus. Poskipunapaketti oli isolla "timantti"kannellaan niin houkutteleva, että nappasin sen siksi mukaan. Myös tuo stylus oli niin supersöpö, että sekin oli pakettiin laitettava mukaan, vaikkei sillä kosmetiikan kanssa olekaan mitään tekemistä. Toivottavasti nämä jutut on sellaisia joista tykkäätte ja tavoittaa mahdollisimman suuren osan teistä! Menestyksestä riippuen söpöarvontoja tulossa lisää ^_^ Onnea kaikille arvontaan!

103 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Onpa tosiaan oikein prisessasetti!
    Kolmella mukaan!
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Ai hitsinpimpulat ku on söpöä!
    Lukija!
    siiri.rasanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  4. Ihania! <3 Mun teinityttö sekoaisi näistä! :) Voi kunpa pääsisin yllättämään hänet näillä.
    Blogger-lukijana eli kolmella mukana. piivoitto@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Lukijana kolmella arvalla mukaan, voi että mitne söpö palkinto! <3 kaljukeiju@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Oi vitsit, kelpuuttaisin noi itselleni! :-) Mukana yhdellä arvalla!

    amlpeppi@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Lukijana. Tunnustan, että nyt vasta liityin öukijaksi vaikka pitkään blogiasi olenkin seurannut. Siulla on paaaaljon kaikkia ihania juttuja, jotka ei kyllä omaan nykytyyliini sopis, mutta hurmaa miut täysin söpöydellään ja tyttömäisyydellään :D Pinkki nyt vaan on pop! :) 3 arpaa siis =) jonnarawr@hotmail.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aww, hei parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;) Ihana kuulla et mun blogi miellyttää silmää vaikkei tyylit mätsääkään :) Mäkin kyl luen paljon blogeja, joiden kirjoittajien tyylit on vaan mahtavia, vaikkei itteni päällä näyttäisi millekään muulle kuin hirvittävälle :'D Pidetään peukkuja et arpaonni kohtaa ^_^

      Poista
  8. Yhdellä arvalla mukana.

    illuusia @ ihmemaassa . net

    VastaaPoista
  9. Yhdellä mukaan yybersöpöön arvontaan :) Täytyypä lukea muitakin postauksiasi.
    nelliina(@)yahoo.com

    VastaaPoista
  10. Niin söpöä, niin söpöä! ♡
    Olen lukija, sähköpostini zoisite_21(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  11. Eii mitä ihania tuotteita! Varsinkin tuo panta <3 oon lukija ^^ iitukaro@hotmail.fi

    VastaaPoista
  12. Yhdellä arvalla mukaan :)!

    ahokas.emilia(at)gmail.com

    VastaaPoista
  13. Apua ihana arvonta ;W; Oon satunnaisesti lukenut, mutta nyt liityin virallisesti lukijaksi nimellä Jenna :) Sähköposti havarava1994(at)gmail(dot)com

    Eli kolme arpaa ^^

    VastaaPoista
  14. Aww söpö arvonnat toimii aina! <3 Mukana ollaan yhdellä arvalla :>
    - Karamelli / cupido.maxi(at)gmail.com

    VastaaPoista
  15. Ihana arvonta! Kolmella arvalla mukana. Liityin nyt lukijaksikin, vaikka oon täällä jo aika kauan käynyt sun juttuja muutenkin kurkkimassa :)

    maya.fashionstatement@gmail.com

    VastaaPoista
  16. Osallistun yhdel.¨
    dob03@live.fi

    VastaaPoista
  17. Olen lukija ja mieluusti osallistuisin tähän arvontaan. ^_^V

    afeninblogit(a)outlook.com

    VastaaPoista
  18. Tosi pitkään olen blogiasi lukenut, enkä aijo lopetellakaan koska tyylisi & aiheesi ovat aina osuvia! Yhdellä arvalla mukaan siis
    (☆^ー^☆) nansku--(@)hotmail.com

    VastaaPoista
  19. olen lukija :)
    lifeisdreamenjoyit@gmail.com

    VastaaPoista
  20. kat.su.line@hotmail.com. Kolme arpaa <3

    VastaaPoista
  21. Aw yisss meikkejä! Mukana ainakin sadalla arvalla
    salli.jankala@gmail.com

    VastaaPoista
  22. Japanin kodmetiikka tulijaisia - tätä ei kykene kyllä ohittamaan. Ja lukija olen ^_^

    sante.rana@hotmail.fi

    VastaaPoista
  23. ileinonen(@)pp.inet.fi :)

    VastaaPoista
  24. Mahtava arvonta
    Julkinen lukija oon nimimerkillä eekku80
    3 arpaa
    eekku80@netti.fi

    VastaaPoista
  25. enmaliini@gmail.com :)
    Olen lukijasi, kai Bloglovinin kautta seuraaminen lasketaan? ^-^

    VastaaPoista
  26. Tää lukija olis tosi iloinen näistä supersöpöistä jutuista ;)

    lotta.sillanmaki@gmail.com

    VastaaPoista
  27. Ihania juttuja. :3

    Lukijana ilmottaudun mukaan !

    vonsoona@gmail.com

    VastaaPoista
  28. Lukija 3 arvalla :) piijjaa@gmail.com

    VastaaPoista
  29. Awww, mitä juttuja, ehottomasti mukaan :)
    Ilman tunnuksia lukenu blogin alusta loppuun ja jatkankin seuraamista :3
    maikki_89_@hotmail.com

    VastaaPoista
  30. Oi kaikkea ihanaa! Tahtoo! :-D Lukijana Bloglovinin kautta.
    emminum at gmail.com

    VastaaPoista
  31. Lukija täällä! :) taija.ketola@gmail.com

    VastaaPoista
  32. Osallistun lukijana kolmella arvalla, ja voi että miten ihania palkintoja :3
    hanna1.purr@gmail.com

    VastaaPoista
  33. Eikä, ihania juttuja! Tahtoo ♥

    Lukija ja haipuli@hotmail.com .

    VastaaPoista
  34. Oi tuo hiuspanta on aivan ylisuloinen! Ja eyeliner tulis varsinkin tarpeeseen, kun oma loppui juuri. :D
    Lukija olen ja milla.myy@gmail.com

    VastaaPoista
  35. Yhdellä arvalla mukana.:)

    pikkuauroora@hotmail.com

    VastaaPoista
  36. Tahtoo tahtooo :''D kahvikissa_93( @ )hotmail.com ja lukijana joo :''D

    VastaaPoista
  37. prinssikaspian at gmail.com ja olen lukija :)

    VastaaPoista
  38. mirva.koivu@luukku.com

    Olen lukija. ^^

    VastaaPoista
  39. sylvi.huhtonen@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  40. Rama.jenni@hotmail.com

    Olen lukija :)

    VastaaPoista
  41. Rama.jenni@hotmail.com

    Olen lukija :)

    VastaaPoista
  42. Lukijana :3
    vilma.hokkanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  43. Lukijana!
    Hatsitsi@gmail.com
    Hirmuisen ihania juttuja! Kyllä kelpaisi voittaa :3

    VastaaPoista
  44. Oon lukija. ^^
    kikigabriellachan@gmail.com

    VastaaPoista
  45. Lukija! :-)
    janica.koivusalo@gmail.com

    VastaaPoista
  46. Onpa upea arvonta. Yhdellä arvalla mukana.
    klaara49@luukku.com

    VastaaPoista
  47. Oi, onpas supersöpö arvonta! (:<3 Mukana yhdellä arvalla.

    saraana.makela@gmail.com

    VastaaPoista
  48. Olen blogin lukija :) ronkainenk(@)gmail.com

    VastaaPoista
  49. Voi että, himottaa tuo hiusturbaanijuttu niin paljon kun olen sellaista kaipaillut :o! Kaikki on ihan syötävän söpöjä :3 Ja oon tosiaan lukija!

    annimaria97@gmail.com

    VastaaPoista
  50. Mukana! Olen blogisi vakkari seuraaja vaikka näin anonyymisti kommentoin. Ihania tuotteita olet hankkinut!
    kirsikka9098@hotmail.com

    VastaaPoista
  51. Oi miten söpöjä, pakko osallistua! :D Sopis hyvin mun elämänvaiheeseen, kun huomenna alotan japaninkielen kurssit xD Eli oon lukija, ja sposti marika.uitto@hotmail.com :3

    VastaaPoista
  52. Uusi juuri blogisi läpi selaillut ano, yhdella arvalla siis mukana ollaan! :') ihania tuotteita!
    tiina.sinkkila@gmail.com

    VastaaPoista
  53. olen lukija bloggerin kautta ja sähköposti on viiviydw@gmail.com :-)

    VastaaPoista
  54. ooh ihana arvonta! :) mukana kolmella arvalla <3 Mima93@wippies.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosiaan bloggerinkautta lukiana nimimerkilla Mima93 :)

      Poista
  55. 1 arpa!!:3
    suvi.lahdemaki@gmail.com

    VastaaPoista
  56. HennaJenniina
    Yhdellä arvalla mukaan arvontaan, söpöjä ovat palkintosi tuotteet.

    henna.holappa1@luukku.com

    VastaaPoista
  57. Lukija olen ja ehdottomasti mukana niin monella arvalla kun vaan voi ^^/ (En ikinä voita tämmösissä mutta yritetään~~ ^^')
    Petlinaada160@gmail.com

    VastaaPoista
  58. Voi miten söpöjä juttuja! En yleensä osallistu tällaisiin, mutta Japanin kosmetiikka on todella hyvää joten kokeillaan onnea... :D
    Lukija olen eli kolmella arvalla mennään! Sähköposti: drop.note@hotmail.com

    VastaaPoista
  59. Iiiks, kuinka söpöjä nuo voivatkaan olla! ♥

    Lukija olen, anettekulmala(at)outlook.com :)

    VastaaPoista
  60. Mukana ihanassa arvonnassa! Olen lukija, joten kolme arpaa :)
    netteri@gmail.com

    VastaaPoista
  61. Lukijana mukana hurjan söpöisissä tuotteissa :)
    bikkenpilttuu@hotmail.com

    VastaaPoista
  62. Aika harvoin osallistun (mihinkään) arvontoihin, mutta tähän on pakko :)
    jennipupunen@gmail.com
    Ja olen blogisi tilaaja jo vuodelta kirves ja miekka...

    VastaaPoista
  63. myblogbysini@gmail.com / Lukija olen :)

    VastaaPoista
  64. En koskaan arvontoihin ole osallistunu mutta nyt oli kyllä ihan pakko :D

    ♡ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
  65. Osallistun! :) Ja olen myös lukija!

    satu.tarvainen@live.fi

    VastaaPoista
  66. fhandfl@gmail.com / Olen lukija ♥

    VastaaPoista
  67. Niin söpöjä juttuja, eikä! :) Oon lukijana täällä. Niina_93_2@hotmail.com

    VastaaPoista
  68. Vähänkö ihania juttuja tässä! Ihan mielettömiä. :D
    Olen lukija, ja sähköpostina toimii noorahehe@hotmail.com

    VastaaPoista
  69. Ovatpa suloisia, tyttäreni ihastuisi näihin. Osallistun kolmella arvalla.
    vaatehuttuja(@)gmail.com

    VastaaPoista
  70. Voi miten söpöjä juttuja! Olen sun lukija ja osallistun arvontaan vaikka en ikinä mitään voitakaan! :D

    VastaaPoista
  71. Ihania juttuja! <3 Olen mukana yhdellä arvalla!

    veera.e.jokinen@gmail.com

    VastaaPoista
  72. Onpas suloisia palkintoja ♥ Mukana lukijana :)

    nora.adler@hotmail.com

    VastaaPoista
  73. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  74. Lukijana bloggerin kautta :)

    mimyy93@gmail.com

    VastaaPoista
  75. ei lukijana, mutta säännöllisesti luen kummiskin ^^
    noppalainen@gmail.com

    VastaaPoista
  76. Ei lukija.Yksi arpa! sannikas15@gmail.com

    VastaaPoista
  77. Kawaii, löysin blogisi vasta äsken mutta liityin lukijaksi. Olen itse kiinnostunut kaikesta Japaniin ja koreaan liittyvästä niin musiikista, kulttuurista, tyyleistä ja kosmetiikasta :)
    Terkuin Annika (annika@esajokinen.net)

    VastaaPoista
  78. Kolmella mukaan :)
    tiinatsi@hotmail.com

    VastaaPoista
  79. Ihania :PP
    Yhdellä mukana!
    mmyheartishere@gmail.com

    VastaaPoista
  80. kolaiontan@outlook.com ja luen säännöllisesti, mutta en ole lukijana eli yksi arpa tänne :) ihana blogi!

    VastaaPoista
  81. oona.gronlund@hotmail.com yhdellä arvalla! :)

    VastaaPoista
  82. Lukija olen :)
    xheartx.henriikka@outlook.com

    Jos osuu voitto mun kohdalle niin mul on yks frendi jota haluun kyl sit ilahduttaa noilla ^__^

    VastaaPoista
  83. Olen lukija :)
    tesshinchibi@luukku.com

    VastaaPoista
  84. Lukijana kolmella arvalla mukana ihanassa arvonnassa :)
    ameliarose211@gmail.com

    VastaaPoista
  85. Lukijana kolmella arvalla mukana ihanassa arvonnassa :)
    ameliarose211@gmail.com

    VastaaPoista
  86. Lukija olen! annieveliina.paavola@gmail.com

    VastaaPoista
  87. söpö paketti, mukana arvonnassa lukijana :)
    anna_88@luukku.com

    VastaaPoista
  88. Kivoja juttuja! Mukana ollaan ja lukijana olen :)

    VastaaPoista
  89. Yhdellä arvalla mukana :)
    anu.jaakonsaari@gmail.com

    VastaaPoista
  90. Yhdellä arvalla mukana :)
    anu.jaakonsaari@gmail.com

    VastaaPoista
  91. Söpöys overdose<3 Olen mukana yhdellä.
    syysmuumi(at)gmail.com

    VastaaPoista
  92. Lukija, siispä kolmella arvalla mukana!

    ravernoir@gmail.com

    VastaaPoista
  93. Airiina
    Yhdellä arvalla mukaan.

    aiholapp(at)uusikaupunki.fi

    VastaaPoista
  94. Mun kaksoset tykkäis musta taas, jos voittaisin :) Kolmella mukana

    VastaaPoista
  95. Lukija olen!
    sonikkuh at luukku piste com

    VastaaPoista